Získali sme certifikát kvality služieb "TOP servis 2014"

/data/images/116599.jpg

Autorizovaný servis IMPA Bratislava ako jediný koncernový servis v bratislavskom regióne (pre značky ŠKODA, VW a Audi), obhájila tri roky po sebe prvenstvo v hodnotení kvality služieb pre zákazníkov.

Ocenenie a certifikát kvality služieb “TOP servis“ udeľuje každoročne Allianz – Slovenská poisťovňa, ktorá hodnotí a vyberá spomedzi 600 servisov na území Slovenskej republiky.

Úspech a ocenenie zaväzujú našu spoločnosť k poskytovaniu nadštandardných služieb, čo môže tešiť všetkých našich zákazníkov a poistencov Allianz – Slovenskej poisťovne. Veríme, že ocenenie sa nám podarilo získať vďaka spojeniu kvality a rozsahu poskytovaných služieb s našim nadšením a tímovou spoluprácou. Dosiahnuté výsledky a spokojnosť našich zákazníkov sú pre nás hnacím motorom.“, hovorí riaditeľ IMPA Bratislava, Bc. Jozef Suroviak.

V tíme IMPA Bratislava je prvoradou snahou na všetko sa pozerať z pohľadu zákazníka. Hoci sú na strane dodávateľa služieb, v bežnom živote sú to tiež len zákazníci, ktorí majú svoje nároky. A tomu prispôsobujú svoje služby a prístup, aby klienta čo najmenej zaťažili a čo najviac mu vyšli v ústrety.

Hodnotiacimi kritériami pri ocenení „TOP servis“ sú nielen výsledky pri riešení poistných udalostí klientov Allianz – Slovenskej poisťovne, ale aj následná oprava poškodených vozidiel a dodatočné benefity poskytované zákazníkom v servisných službách.

„Myslíme si, že dnes sa zákazníci vo veľkej miere rozhodujú podľa toho, aby mali čo najviac služieb pokrytých „pod jednou strechou“. Veľa času dnes trávime za volantom, preto nám príde vhod, ak nám z neho aspoň kúsok dokáže niekto ušetriť. Napríklad za veľký benefit a našu výhodu považujem to, že počas týždňa je náš servis zákazníkom k dispozícii od skorého rána od 6h až do neskorého večera do 22h.“, dopĺňa Jozef Suroviak.

Poistné udalosti od A po IMPA

S autorizovaným servisom IMPA Bratislava pre vozidlá koncernových značiek ŠKODA, Volkswagen a Audi, je aj taká nepríjemnosť, ako poistná udalosť, iba drobným nepohodlím. Zákazník zavolá a IMPA za neho vybaví kompletne všetko: nielen samotnú opravu, čo je samozrejmé, ale aj nahlásenie, odtiahnutie auta, jeho obhliadku, „papierovačky“ s poisťovňou, a odvoz zákazníka do alebo zo servisu, kam si zákazník povie. A ak zákazník potrebuje, IMPA mu poskytne náhradné vozidlo. Navyše celú komunikáciu vybaví cez bezplatnú linku call centra 0800 10 20 10.

V našom autorizovanom servise robíme všetky mechanické práce a máme dielne na všetky servisné úkony, od výmeny pneumatík cez klampiarske práce až po lakovanie. Každému zákazníkovi sa venujeme osobne a rozpočet upravíme podľa jeho potrieb a možností.“, hovorí riaditeľ spoločnosti IMPA Bratislava, Jozef Suroviak.

Aké služby ponúka svojim zákazníkom IMPA Comfort program?

  • prevzatie poškodeného vozidla priamo z miesta nehody
  • zabezpečenie odťahu  v prípade nepojazdného vozidla
  • bezplatný odvoz zákazníka zo servisu
  • zabezpečenie náhradného vozidla počas opravy poškodeného vozidla
  • obhliadka vozidla priamo v servise
  • zabezpečenie kompletnej opravy vozidla v čo najkratšej lehote, stanovenej pred opravou
  • vyplnenie nahlasovacieho tlačiva príslušnej poisťovne
  • konzultácia o potrebnom rozsahu a spôsobe opravy
  • umytie karosérie a vyčistenie interiéru vozidla po oprave

Maličkosťami sa dosahuje dokonalosť, ale dokonalosť nie je maličkosť.“
/Michelangelo Buonarroti/