Nová ŠKODA Rapid Spaceback dosiahne najlepšiu zostatkovú hodnotu

/data/images/117189.jpg
Bratislava, 30. januára 2014 – Nová ŠKODA Rapid Spaceback patrí medzi kompaktné vozidlá s najnižšou stratou hodnoty v Európe. K tomuto výsledku dospela štúdia EurotaxGlass, ktorá prebehla v štyroch európskych krajinách. V tejto štúdii, zahŕňajúcej celkom päť kompaktných hatchbackov, dosiahlo najnovšie kompaktné vozidlo značky ŠKODA najlepšiu zostatkovú hodnotu po troch rokoch a 60 000 najazdených kilometroch.
 

ŠKODA Rapid Spaceback - prvý kompaktný hatchback českej automobilky - obohatil tento významný segment v septembri 2013. Automobil presviedča sviežim dizajnom a všetkými tradičnými prednosťami vozidiel značky ŠKODA. Najnovšie výsledky štúdie EurotaxGlass potvrdzujú výborné vyhliadky nového modelu značky ŠKODA ohľadom očakávaného vývoja zostatkovej hodnoty.
 
Dynamickým a sviežim dizajnom je Rapid Spaceback zacielený predovšetkým na mladšie skupiny zákazníkov. Zachováva si však klasické hodnoty vozidiel ŠKODA: rad „Simply Clever“ prvkov, vysokú úroveň bezpečnosti, zaujímavé možnosti individualizácie, nízku spotrebu a výhodný pomer ceny a ponúkanej hodnoty. Nechýba ani tradične vynikajúca ponuka priestoru pre cestujúcich a ich batožinu. A práve ponukou priestoru sa nová ŠKODA radí medzi špičku hatchbackov v najsilnejšom slovenskom, ale aj európskom automobilovom segmente.“, hovorí Bc. Jozef Suroviak, riaditeľ spoločnosti IMPA Bratislava, a.s.
 
Prieskum skúmal štyri trhy - Nemecko, Španielsko, Francúzsko a Taliansko. EurotaxGlass je medzinárodnou spoločnosťou, poskytujúcou služby v oblasti obchodu s automobilmi. V rovnomennej štúdii predvída spoločnosť stratu hodnoty niekoľkých novo zavedených modelov. Štúdia EurotaxGlass je všeobecne uznávaný a nezávislý zdroj prognóz postupnej straty hodnoty automobilov.
 
V rámci najnovšej štúdie preverovala spoločnosť EurotaxGlass najpredávanejšie kompaktné hatchbacky: ŠKODA Rapid Spaceback, Hyundai i30, Ford Focus, Citroën C4, Renault Mégane a Kia Sorento. Vo všetkých štyroch krajinách sa dá podľa štúdie v prípade vozidla ŠKODA Rapid Spaceback po troch rokoch a 60 000 najazdených kilometroch očakávať najlepšiu zostatkovú hodnotu a to v rozmedzí 41 až 47 %. Jednu z najlepších hodnôt (46 %) dosiahlo kompaktné vozidlo v Nemecku, na druhom najväčšom trhu značky ŠKODA.
 
 „Vynikajúca zostatková hodnota potvrdzuje špičkovú kvalitu a nízku stratu hodnoty nového modelu ŠKODA Rapid Spaceback,“hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť predaja a marketingu. „Náš prvý kompaktný hatchback vnáša svieži vietor do najsilnejšieho segmentu na európskom trhu a je ideálnym vozidlom pre mladých ľudí, rodiny a zákazníkov z radov podnikateľov. Víťazstvo v štúdii EurotaxGlass je ďalším dôvodom pre kúpu modelu ŠKODA Rapid Spaceback“.
 
Najväčšia modelová ofenzíva v histórii

ŠKODA Rapid Spaceback je najmladšou novinkou v rámci najväčšej modelovej ofenzívy značky ŠKODA v jej takmer 118-ročnej histórii. V najbližších rokoch automobilka obnoví svoju celú modelovú paletu a rozšíri ju aj do ďalších segmentov. V priemere každých šesť mesiacov uvedie značka ŠKODA na trh jeden nový alebo prepracovaný model. Modelová ofenzíva je jadrom rastovej stratégie ŠKODA. Do roku 2018 majú predaje značky ŠKODA vzrásť minimálne na 1,5 milióna vozidiel ročne.
 
Štúdia EurotaxGlass skúma rôzne kritériá, ako je spotreba, emisie CO2, pomer ceny a úžitkovej hodnoty, kvalitu a spoľahlivosť. Pri hodnotení sa prihliadalo aj na dizajn a imidž značky.

/Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., IMPA Bratislava, a.s./
Nastavenie súborov cookies