Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC - značka na vzostupe

/data/images/117458.jpg
*    Evolúcia: Dizajnová štúdia ŠKODA VisionC predstavuje ďalší vývojový stupeň tvaroslovia značky ŠKODA
*    Dizajn: Expresívny, dynamický, emocionálny
*    Koncept: ŠKODA po prvýkrát predstaví kupé s päťdverovou karosériou
 
Bratislava, 5. februára 2014 – Vrcholom prezentácie značky ŠKODA na autosalóne v Ženeve 2014 bude premiérové predstavenie dizajnovej štúdie ŠKODA VisionC. Štúdia začína ďalšiu fázu dynamického rozvoja modelového portfólia a dizajnu značky ŠKODA, ktorý prebieha niekoľko posledných rokov. Ďalší krok v evolúcii dizajnu vozidiel ŠKODA podčiarkuje vzostup značky.

ŠKODA v súčasnom období, v rámci najväčšej modelovej ofenzívy v histórii automobilky, rozširuje svoju modelovú paletu. Význam dizajnu vozidiel ŠKODA rastie a dokazuje emocionálny náboj a silu značky. Tvaroslovie dynamicky elegantného päťdverového kupé je úvodom do ďalšej etapy evolúcie: dizajn značky ŠKODA bude expresívnejší, dynamickejší a emocionálnejší. Štúdia päťdverového kupé zároveň ukáže možnosti inovatívnych koncepcií karosérií.

/Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o./
Nastavenie súborov cookies