Najlepší servisní špecialisti značky ŠKODA opäť aj Slováci

/data/images/116790.jpg
›  Medzinárodná súťaž ŠKODA Service Challenge 2013 pozná svojich víťazov
›  Špičkové výkony v kategórii servisný technik, servisný poradca, vedúci dielcov a lakovač
›  Skvelé výsledky slovenských zástupcov: dve tretie a jedno druhé miesto
›  4. ročník súťaže ŠKODA Service Challenge: 140 účastníkov z 33 krajín
›  Kompetentná organizácia servisu a zákazníckych služieb je dôležitým pilierom Rastovej stratégie ŠKODA
›  Päť úspešných rokov školiaceho strediska v Nitre; viac ako 8 000 preškolených pracovníkov
Štvrtý ročník medzinárodnej vedomostnejsúťaže ŠKODA Service Challenge pozná svojich víťazov. Najlepší z najlepších servisných pracovníkov si tentokrát zmerali svoje sily v Prahe a v Mladej Boleslavi. V medzinárodnom finále zaznamenali už tradične vynikajúce výsledky slovenskí zástupcovia, ktorí získali jedno druhé, dve tretie a jedno šieste miesto. Slovensko tohtoročnými úspechmi skompletizovalo zbierku medailí z tejto súťaže. Za vysokou odbornosťou slovenských servisných špecialistov stojí aj školiace stredisko ŠKODA AUTO Slovensko v Nitre, v ktorom sa za 5 rokov existencie preškolilo viac ako 8 000 pracovníkov.
 
Na štvrtom ročníku medzinárodnej súťaže ŠKODA Service Challenge sa zúčastnilo 140 finalistov z 33 krajín okrem iného z Číny, Indie, Ruska a Južnej Ameriky. Všetci finalisti sa predtým kvalifikovali v národných kolách. Finále zahŕňalo, rovnako ako v národných kolách, teoretické a praktické úlohy. Súťažilo sa v štyroch hlavných kategóriách: servisný technik, servisný poradca, vedúci dielcov a lakovač. „Vysoká kvalifikácia zamestnancov v 5 400 obchodných a servisných miestach značky ŠKODA je základnou podmienkou úspechu značky a dôležitým pilierom nášho rastu,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva ŠKODA AUTO pre oblasť predaja a marketingu. „Rastová ofenzíva znamená súčasne aj ofenzívu servisnú. Blahoželám finalistom a najmä víťazom tohtoročnej súťaže ŠKODA Service Challenge. Tí reprezentujú excelentné know-how a vysoké nasadenie našich servisných technikov na celom svete,“ dodáva Eichhorn.
 
Vyhlásenie výsledkov bolo pre slovenské farby mimoriadne úspešné. Najúspešnejšou bola pre Slovensko kategória lakovač, kde Pavol Hubáček zo spoločnosti Euromotor Banská Bystrica obsadil 2. miesto. Na medailové pozície sa dostali aj ďalší dvaja slovenskí zástupcovia. V kategórii servisný poradca obsadil Andrej Šimko zo spoločnosti Bayern Center HC Hlohovec celkovo 3. miesto a rovnaké umiestnenie získal aj Jaroslav Kaprálik zo spoločnosti IMPA Dolný Kubín v kategórii servisný technik. Nestratil sa ani posledný slovenský zástupca, Stanislav Kvašnica zo spoločnosti Galimex Martin, ktorý v kategórii vedúci dielcov obsadil v tvrdej konkurencii celkovo 6. miesto. „Sme nesmierne hrdí na výsledky slovenských zástupcov, ktorí sa už tradične umiestňujú v súťaži ŠKODA Service Challenge na stupni víťazov. Sú potvrdením vysokej odbornej a profesionálnej úrovne siete ŠKODA AUTO na Slovensku,“ hovorí Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
 
Slovensko tohtoročnými úspechmi skompletizovalo zbierku medailí z tejto súťaže. V premiérovom ročníku ŠKODA Service Challenge 2010 naši zástupcovia, Imrich Szaniszló zo spoločnosti Euromotor Banská Bystrica v kategórii servisný poradca a Jaroslav Kaprálik zo spoločnosti IMPA Dolný Kubín v kategórii servisný technik, obsadili zhodne 1. miesto. V ročníku 2011, ktorý sa konal v Bratislave, obsadil Peter Dobranský zo spoločnosti Auto Gábriel Košice v kategórii servisný technik 1. miesto. V minulom ročníku obsadila Katarína Gajdošová 1. miesto v kategórii Importer Challenge.
 
ŠKODA Service Challenge je vedomostná súťaž, do ktorej sa už po štvrtý raz mohli zapojiť všetci servisní technici, servisní poradcovia, lakovači, resp. každý zamestnanec pracujúci v oblasti servisu. Hlavnou myšlienkou podujatia je nájsť najlepších pracovníkov servisu na celosvetovej úrovni. Zároveň sa ŠKODA snaží prostredníctvom tejto súťaže zvyšovať štandardy poskytovaných servisných služieb.
 
Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko už 5 rokov úspešne prevádzkuje školiace stredisko v Nitre, ktorého hlavným cieľom je zvyšovať kvalitu popredajných služieb autorizovaných servisov ŠKODA v technických aj netechnických činnostiach. Za tento čas školitelia, ktorí prešli dôkladným školením v Mladej Boleslavi, preškolili 8 426 pracovníkov servisnej siete značky. ŠKODA ponúka na Slovensku špičkové služby, čoho dôkazom je 148 certifikovaných servisných poradcov, 27 certifikovaných vedúcich servisu a 16 certifikovaných vedúcich predaja. Počas piatich rokov spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko investovala do vybavenia školiaceho strediska približne 35 000 eur.
 
/Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o./
Nastavenie súborov cookies